Passend onderwijs voor kinderen met talent voor leren.

Gratis proefabonnement →

Alle functies zijn direct bruikbaar

U kunt leerlingen inschrijven en met alle opdrachten werken. De leerlingen krijgen een eigen login en worden begeleid door echte TOP-leraren.

Onbeperkt leerlingen inschrijven

Het proefabonnement kent geen limiet op het aantal leerlingen. Na afloop kiest u een abonnement dat bij uw school past.

Het loopt na 14 dagen automatisch af

De leerlingen die bezig zijn mogen gewoon de opdrachten afmaken. En heeft u meer tijd nodig? Neem dan contact met ons op.

Alle velden zijn verplicht.

Bent u ouder van een kind op de basisschool? Zie onze pagina voor ouders.

Voor Intern Begeleiders

Passend onderwijs met 1 klik

U kunt direct en zonder verplichting leerlingen inschrijven en hen uitdagende opdrachten aanbieden. U gaat geen verplichting aan namens school.

Voor leerkrachten

Over 2 minuten beginnen

U kunt uw leerlingen direct inschrijven en hen aan het werk zetten. U gaat geen verplichting aan voor de school. Kijk rustig 14 dagen rond of het wat is.

Voor bestuurders

Voldoe aan de zorgplicht

De Digitale Topschool is speciaal gemaakt voor vlugge leerlingen, en houdt hen uitgedaagd, bij de les, én op de eigen basisschool.

t/m 2 leerlingen

• maximaal 2 leerlingen

t/m 8 leerlingen

• maximaal 8 leerlingen

t/m 20 leerlingen

• maximaal 20 leerlingen

t/m 40 leerlingen

• maximaal 40 leerlingen
  • onbeperkt aantal leerkrachten

Wilt u meer dan 40 leerlingen inschrijven?

U betaalt dan een vaste prijs voor een onbeperkt aantal leerlingen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Onderwijs voor de top, op de basisschool

De opzet van De Digitale Topschool is dat de opdrachten in of bij de eigen groep op de basisschool worden gemaakt. De leerling kiest een opdracht uit en gaat aan het werk. De opdrachten kunnen in één lesuur worden gemaakt, maar dit verschilt natuurlijk sterk van leerling tot leerling. Als hij of zij er niet uitkomt is er de online begeleiding van de TOP-leraar.

Het is niet de bedoeling dat de opdrachten 's avonds thuis of in het weekeind worden gemaakt. School is om te leren, thuis is om te spelen. Wie zich wil inspannen, moet ook kunnen ontspannen. School is een optimale omgeving om doelgericht kennis op te doen, begeleid door vakmensen. Onze aanpak sluit daarbij aan.

De Digitale Topschool is verbreding

Hoe maak je passend onderwijs voor kinderen met talent voor leren? Je kunt verdiepen. De eigen groepsleraar gaat dieper in op de basisstof en combineert deze met andere aandachtsgebieden. In principe moet elke leerkracht verdieping kunnen aanbieden.

Bij verhoging daag je de leerling uit hun kennis naar een hoger abstractieniveau te brengen. Zijn er wetmatigheden te ontdekken aan het systeem dat je onderzoekt, kun je brede lijnen opmaken?

De opzet van De Digitale Topschool is een verbreding van het onderwijsaanbod. Wij geven opdrachten die niet tot de normale stof behoren. Het is nieuwe stof en de aanpak is anders dan in de klas. Onze online omgeving is volledig hierop ingericht.