Donatiepagina voor ouders

Stichting De Digitale Topschool heeft als doel het motiveren en ontwikkelen van getalenteerde kinderen. Wij doen dit door unieke opdrachten te ontwikkelen, die op de basisschool moeten worden gemaakt. De opdrachten bieden wij ver onder de kostprijs aan.

Wilt u als ouder een donatie doen zodat uw kind op school kan werken aan onze opdrachten? Hiervoor hebben wij een aparte pagina met iDeal. Hierdoor sponsort u via ons de school van uw kind. Kijk op www.dedigitaletopschool.nl/voor/ouders.

Elke gift aan de stichting helpt ons de kosten zo laag mogelijk te houden. Hierdoor kunnen wij meer leerlingen bereiken. Het doel: alle basisscholen van het land toegang te geven, en alle kinderen bereiken die uitdaging nodig hebben.

Uw gift aan de stichting kunt u aftrekken van de inkomstenbelasting.

Wij zijn een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Als u geld wil doneren kunt u uw gift overmaken op IBAN NL48 TRIO 0198 0754 05.

U kunt anoniem doneren of juist met naamsvermelding. Stuur een mail naar info@dedigitaletopschool.nl als u niet, of juist wel vermeld wil worden op onze website.

Alvast hartelijk dank!